تجمع اعتراض آمیز دانشجویان در مقابل ساختمان مرکزی
تعدادي از دانشجويان دانشگاه پيام نور صبح امروز - يكشنبه - در
اعتراض به نمرات پايان ترم در مقابل ساختمان مركزي دانشگاه پيام نور تجمع
كردند
دانشجويان شركتكننده در اين تجمع كه همچنان ادامه دارد ، به نمرات ، نحوه طراحي سئوالات و تصحيح امتخانات اعتراض دارند. لحظاتي قبل پس از رايزنيهايي بسيار ميان دانشجويان معترض و مسئولان دانشگاه ،مقرر شد سه نفر از نمايندگان اين معترضين به دانشگاه وارد شوند نمايندگان دانشجويان معترض معتقدند كه نحوه طراحي سئوالات پايان ترم دانشجويان اشتباه بوده است.
+ نوشته شده در ۱۳۸۷/۱۱/۲۰ ساعت 15:17 توسط بهنام علیزاده (مدير وبلاگ)
|
بـا سلام خدمت بازديدکنندگان عـزيـز ::