تعدادي از دانشجويان  دانشگاه پيام نور صبح امروز - يكشنبه - در اعتراض به نمرات پايان ترم در مقابل ساختمان مركزي دانشگاه پيام نور تجمع كردند

دانشجويان شركت‌كننده در اين تجمع كه همچنان ادامه دارد ، به نمرات ، نحوه طراحي سئوالات و تصحيح امتخانات  اعتراض دارند. لحظاتي قبل پس از رايزني‌هايي بسيار ميان دانشجويان معترض و مسئولان دانشگاه ،مقرر شد سه نفر از نمايندگان اين معترضين به دانشگاه وارد شوند نمايندگان دانشجويان معترض معتقدند كه نحوه طراحي سئوالات پايان ترم دانشجويان اشتباه بوده است.