اولین پست بعد از امتحانات سختی که پشت سر گذاشتیم!!!
خسته نباشید....... (با اندکی تاخیر)
با اندکی خوبی و اندکی خوشی!! امتحانات این ترم هم تمام شد اگر چه در کل سوالات استاندارد نبود و با مخالفت و اعتراض شدید دانشجویان از جمله دانشجویان رشته های علوم و مهندسی کامپیوتر روبرو شد ولی با این حال مطمئن باشید ترم بعد هم همین وضع حاکم خواهد بود چون اصلا پیام نور صاحب نداره که بخواد رسیدگی کنه....!!؟
بابت این چند روزی هم که نبودم باید بگم که در استراحت مطلق بودم ( بخور و بخواب و خوش گذارنی)
یه هفته ای بود که عین خل و چل ها بودم !!.. آخه امتحانات این ترم واقعا پدرمو درآوردند ...اگه برای کنکور همین قدر درس میخوندم مطمئنا الان صنعتی شریف بودم!!
بگذریم که از هر چه بگذریم سخن دوست خوش تر است....به علت اینکه سرور قالب وبلاگ دچار مشکل شده بود تصمیم گرقتم که قالبو عوض کنم امیدوارم که خوشتون بیاد....
و سخن آخر اینکه :
قربان وجودتان که وجودم ز وجودتان شده موجود
بـا سلام خدمت بازديدکنندگان عـزيـز ::